omprövning

hej.
finaste hösten är här med allt vad den innebär. jobb, plugg och varma varma koftor. ändlösa tekvällar, långa kramar och middagar fyllda av kärlek. allt sånt där bra med andra ord.
jag tänkte göra ett tappert försök att kanske skriva någon rad här ibland, fota någon liten bild. vi får se hur det går.
sen vill jag be om ursäkt för att någon kommenterar dumma saker med min bloggadress. fattar inte vad folk har emot mig, varför man vill sabba för någon annan. så jävla löjliga. skicka gärna ett mail till mig eller kommentera här och berätta att du ogillar mig istället så att jag kan förstå men ta inte ut det på oskyldiga människor med bloggar på internet. det är bara dumt och tråkigt. [email protected]
nu ska jag ut i skogen, vi ses!

heythere
Postat av: Lina!

Hej! Vill du göra ett länkbyte med liinastavlingar.blogg.se, sweetcolor.blogg.se OCH linasworld.bloggplatsen.se??

2011-09-25 @ 12:48:17
URL: http://liinastavlingar.blogg.se/
Postat av: Agnes

Fin blogg! <3 Kika gärna in på vår!

Det skulle betyda mycket! Lämna gärna en kommentar! <3

2011-09-27 @ 15:56:53
URL: http://amanida.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

url

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0