stop! in the name of love before you break my heart

godmorgon. min morgon har varit trevlig. yoga och grejer.
idag är det kallt och jag har sock-premiär (ne knäisar räknas inte!)
och smutsigt hår. därav baskern. köpt i paris dessutom. oui! och skjortan, in fact. hah, så fransk idag. ska dessutom ha på mig min trench jag köpte i paris för typ två år sedan. ironin att jag har på mig 3 av mina 4 plagg från france.
ja och så raggisarna. beiga såklart. fick dem i julklapp. allt jag fick i julklapp var beiget. och min yogamatta på ett hörn.
min morgon har fortskridit så här. datorerna var på även om inte det syns. och kolla på det vackra skrivbordet som jag designat och min pojke byggt! jävla grymt team typ.
mina fina armband som jag alltid har på mig.
och en ring som min mor hade när jag var liten. jag har snott den. känns väldigt naket att fota min handrygg och lägga ut. konstigt. intressant.
ne nu ska jag dra till skolan någon timme. tjarå!

heythere
Postat av: frida

finaste bloggen!

2011-10-15 @ 21:55:58
URL: http://marshimlen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

url

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0