01

Dag 01 - Presentera mig själv
okej.
Mitt namn är Jenifer. Jag är typ sexton år gammal och kallas ibland för pudel-jenifer. Mitt huvud sitter ungefär 1,68 m över havet och pryds av ett burrigt lager lockigt hår. Därav smeknamnet pudel-jenifer. I höstas, som förövrigt är min favorittid på året, började jag första året på gymnasiet. Jag läser natur vilket är kul, förutom att jag är så utomordentligt skoltrött; precis som alla andra i min ålder.
Jag själv skulle beskriva mig som openminded, glad, lustig, galen och vänlig. Jag försöker verkligen att inte döma människor förrän jag känner dem och jag lyssnar gärna när någon pratar hellre än att jag själv ska stå för pladdret. Men ta inte det fel, jag älskar uppmärksamhet.
Varje lördagmorgon jobbar jag som tränare i en konståkningsklubb där jag tränar två grupper unga barn. Det är jättekul, man får larva sig massor för att barnen ska tycka att det är kul.
Några av mina favoritsysslor är att träna, resa, stretcha, slappa, vara ute i naturen, ha middagar med fina människor, titta på serier och mysa.


Jag kommer inte på mer nu. Vill ni veta något mer är det givetvis bara att fråga!





Nu till er, jag vill jättegärna veta! Vilka är ni? Presentera er själva!

heythere
Postat av: SOFIA

jag heter Sofia. Bor i Sveriges kanske regnigaste stad, Borås. Finns väl inte så mycket man kan göra här egentligen heller. Jag älskar att fota, skriva, umgås med fina människor, hitta nya platser och gå på äventyr. Sånt gör jag väl för det mesta då skolan, läxor och sånt jobbigt inte är i vägen. Annars är jag väl för det mesta en ganska så öppen person som säger va jag tycker och tänker, skrattar konstigt högt, är seriös då det behövs. Men rätt oseriös också. he he.



åh, känner att det blev nästan för mycket babbel nu. puss.

2010-11-13 @ 15:55:44
Postat av: Vd

Du känner mig nästan bättre än jag själv så det vet du<3

2010-11-13 @ 19:27:36
Postat av: Sanna

Tjabba! Heter Sanna, och är från Gotland.

Kollar in här ibland för tycker att det är en ganska kul/inspereande blogg! Men jag är 15 år, älskar att fota,köra folkrace och att träna!

2010-11-15 @ 15:27:40
URL: http://sannamineord.bogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

url

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0