03 - 04

03 - Mina föräldrar
Min syster skrev en jättefin text på den här punkten vilket gör att vad jag än skriver just nu känns krystat. Tillsvidare hoppar jag över den och tar den kanske i slutet.
04 - Det här åt jag idag
Frukost: 2 skålar laktosfri yoghurt med lingonsylt, havregryn och krossade pepparkakor. Sjukt gott.
Mellanmål: En flicka i min klass fyllde år så vi hade köpt kockosbollar, sånna med fluff i.
Lunch: Det blev falukorv med mos i skolan så jag åt mos, rivna morötter och isbergsallad som jag avrundade med lite fil, flingor och massa socker + kanel. Jag gillar i regel inte korv.
Sedan var jag inne på konsum en sväng och provsmakade en såndär minimaträtt.
Efter träningen drack jag en proteinshake och nu jobbar jag på en kopp te och lite pepparkakor.
pic: shi

heythere



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

url

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0