första delen av 2009. (ja, lite iallafall)

jan





jag inledde året med att skada knäet (ordentligt) och med att sluta på konståkning. jag bodde fortfarande i mitt vackra rum på st eriksplan11 och helt ärligt såg min säng nästan alltid ut sådär.

feb











i februari fotade jag en hel del. väldigt mycket migsjälv ser jag nu. jag och paulina åt mycket soppa och vi hade våran första extreme-food-upplevesle (om jag inte minns fel involverade den 500g köttfärs och mozarellasallad, 1,5kg plockgodis och en liter glass...) vi hängde en del på ett fik där man fick ta hur mycket te man ville, det var bra.

mars










i mars fyllde min mamma år och det firade vi med att äta en kavalkad av onyttigheter som följdes upp av en veckas pralinätande på min första praoplats. i slutet av mars packade jag ner nästan hela mitt liv i sju lådor.

april















i april praoade jag på stockhome vilket var trevligt. jag blev kär i leohoodien och fixade mig ett ex. hängde lite i frihamnen och paulina åkte till thailand i två veckor. när hon kom hem började vi badsäsongen. det blev varmare och jag sa farväl till mitt fina rum för att...

maj









...den 2a maj (på emmas bday) flyttade jag in till city. vi picnicade massor och hann även med att bada sjukt mycket, ta farväl av erika ascot och göra klart vårat stora svenskaarbete.


heythere
Postat av: Paulina

åååh.

2009-12-14 @ 17:16:59
Postat av: r. ink.

fint. så himla.

2009-12-15 @ 02:53:09
URL: http://gotobedmatchbox.blogspot.com/
Postat av: Johanna

SÅ vackra bilder. och jag gillar den där leo-hooodien, vart hittar man en sådan nu för tiden?

2009-12-16 @ 21:18:36
URL: http://coonbear.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

url

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0