no matter what you do, yeah, you young wild girls, I'll always come back to you, come back to you

 
Hej! 
Sju sorger och åtta bedrövelser senare. Inte för att någon tittar in här längre.. om jag inte möjligtvis ligger bortglömd i ett hörn av din bloglovin.
Tänkte mest bara säga hejdå. Jag kommer inte uppdatera här. Vi ses någonstans. 
Hejdå! 
 

heythere
Postat av: Michelle

Oj oj oj. Jag måste tillstå att hjärtat stannade till för en sekund när jag såg det här inlägget på bloglovin. Ha, nästan glömd (men bara nästan!) Minns dig från grundskoletiden (2009....). Du fick mig att lyssna på Oasis! Minns din leopardtröja från Jeremy Scott med och är fortfarande såå avundsjuk över den, hehe.
Hoppas att du har det bra <3 Din blogg var alltid en källa till inspiration!

2013-08-01 @ 23:29:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

url

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0