But I'm just trying to love you, in any kind of way. But I find it hard to love you girl, when you're far away.

they are seperated in groups of ten.

ONEhur gammal är du? född sent 94 TWOvad är det för ursprung på dig? pappa är amerikan, mamma är svensk/finsk/rysk. THREEvad har du för framtidsdrömmar? världens lameaste svar, men jag vet verkligen inte. inte just nu iallafall. FOURvart bor du? stockholms innerstad. FIVEhar du någon förebild? syster. SIXvilken religion? food is my god. SEVENvad vill du bli när du blir stor? lame again, dunno. EIGHTvad lyssnar du helst på? winnerbäck, coldplay, conor oberst, ja mer förstås. NINEfavorit-tvprogram? friends ftw. TENkäkar/dricker helst? käkar- lussekatter & jordnötsrutor. dricker- vatten & mjölk.

ELEVENfavoritlåt just nu? sista morgonen-niklas strömstedt TWELVEhar du något band du lyssnat på länge som du fortfarande gillar? coldplay, beatles. THIRTEENhar du någon favoritaffär? american apparel är inte helt fel. & stadsmissonen! FOURTEENdröm outfit? det handlar inte om outfiten, det handlar om hur man bär den. FIFTEENhar du någon favoritfilm? jag är ingen filmmänniska. SIXTEENgillar du red bull? nä. SEVENTEENhar du något favoritland? ryssland & kina verkar smått fantastiskt.  EIGHTEENhar du något favoritdjur? yes yes yes. NINETEENfavoritbloggar? imilk, wedgeheel. TWENTYhur många besökare brukar du ha på bloggen? allt från 30-130 unika.

TWENTYONEvad har du för mobil? samsung. TWENTYTWOvad är ditt favorit godis? jordnötsruta & marshmallows. TWENTYTHREEsötaste pojken du vet? j to the honny. JOHNNY! hihi TWENTYFOURvem är din bästa vän? jag har rätt många nära vänner (minnesbilder- 1 2 3 4) men mina allra bästa vänner är nog pärlan (paulina), pix (rebecca) & niffan (jennifer). (las: ta vissa av bilderna med en nypa salt, haha.) TWENTYFIVEhur & med vad redigerar du dina bilder? photoshop7.0. jag ändrar färgmättnaden, kontrasten, ljuset & lägger oftast på minst en effekt/ ett filter.

tack för alla frågor, nu känner ni mig liite mer kanske?

CLICK.

heythere
Postat av: josefine

the kooks! <3

2008-11-05 @ 17:56:17
URL: http://jjosefinel.blogg.se/
Postat av: Rosita

Alltid roligt att läsa sånt här. :)

2008-11-05 @ 18:49:08
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: balle

hihi, mysig blogg

2008-11-05 @ 22:44:30
URL: http://edahlander.blogg.se/
Postat av: Dilan

Hej Hej!! <3

Jag heter Dilan & är 15 och älskar glass

Vad heter du?



PUSS o KRAM

/ www.mramin.blogg.se

2008-11-05 @ 22:48:06
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Malin

Bra svar hörreduru :) kram

2008-11-06 @ 00:20:35
URL: http://baramaalin.devote.se
Postat av: Fan of your blogg!

Du den där Dilan som lagt in en kommentar, va på din vakt! Inget att svara på...STORVARNING!

2008-11-06 @ 08:38:51
Postat av: Fan of your blogg

Du den där DILAN som kommenterat på din blogg....STORVARNING..Don´t replay!

2008-11-06 @ 08:41:58
Postat av: elin

svar:



jag slutar inte blogga. det går inte. måste blogga. haha. fortsätt läs mig

2008-11-06 @ 10:28:59
URL: http://shesdeadletsdisco.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

url

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0