nothing but a heartache every day.

10 FAVORITER
Färg: beige.
Mat: italienskt!
Band/artist: går ju inte att välja en. men typ oasis, coldplay och håkan är alltid gångbart.
Film: vet inte. 
Bok: potterböckerna!
Sport: älskar sport! konståkning och dans är roligast att titta på och utföra däremot.
Årstid: hösten är allra bäst men jag gillar alla. 
Veckodag: onsdag och söndag.
Glassmak: saffran är gott. men all glass i italien är grym.
Tid på dygnet: eftermiddagar på hösten skulle jag nog säga iallafall.


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: lite orolig över att jag kanske inte är riktigt frisk men annars rätt bra. jätte mätt.
Smak: drack nyss 1l apelsinjuice.
Kläder: underkläder, kalsonger och en farfarströja jag har färgat i te. 
Bakgrund: brännö serenad - håkan
Nagellack: guldiga tår!
Tid: 16.03
Omgivning: stökigt, halvkallt och felmöblerat rum. 
Irritationsobjekt: har tråkiga läxor jag måste göra.



heythere
Postat av: Ida [Foto] TÄVLA OM ATT BLI VECKANS BLOGG !

kika in på bloggen och tävla om att bli veckans blogg !

2010-09-07 @ 19:33:57
URL: http://fotoinfokus.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

url

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0