maybe I just want to fly, want to live, dont want to die.


jag är lika lyrisk och pigg som jag ser ut.
allt som cirkulerar i mitt huvud just nu-
hur botar man lathet?
vart får jag tag på den perfekta byrån?
vad ska jag tänka på när jag köper högtalare?

och den eviga jävla frågan:
vrg natur-natur eller östra real natur-estet??!!?!?!?


någon som vill hjälpa till?

heythere
Postat av: elsa philis

Kan nog inte hjälpa dig just med skolorna, eftersom jag bor i Göteborg, men jag är själv inne på Natur. Om jag var du skulle jag kört på en lite mer spännande inrikting. Få göra lite odd stuff utöver de vanliga ämnena. Det börjar dra ihop sig till att välja och jag är lika förvirrad som du...

2010-01-20 @ 02:57:51
URL: http://elsaphilis.blogg.se/
Postat av: Madeleine

jag skulle tagit den där med estet. jag vet inte alls vad det är för något program men det låter roligare med estet och inte bara natur.

2010-01-20 @ 10:25:03
URL: http://maddemodig.blogg.se/
Postat av: trollet

Oavsett är natur en bra start! Spelar inte så stor roll men estet kan säkert vara roligt, värdelöst i vidare utbildning om du inte ska bli kulturarbetare av något slag. Kulturarbetare = arbetslöshet!

2010-01-20 @ 14:40:22
Postat av: JEAK

Härlig blogg! =)

2010-01-22 @ 13:55:14
URL: http://jeaks.blogg.se/
Postat av: lollboll

tänk på vilka människor du vill hänga med. på östra finns det mycket typiska"naturare och sammare"... om det är vrg på jarlaplan är det mycket esteter osv...

men viktigast är att välja efter hjärtat, det vet vad som är bäst.

2010-01-23 @ 15:33:26
Postat av: Li

Natur-estet på Östra Real, låter bäst, tycker jag. :) Går i gymnasiet nu, skulle egentligen gått ut det här året, men livet har velat annorlunda och nu går jag ett år efter min riktiga årskull, i första ring och det går ju bra det med.



Vad är det för högtalare du ska köpa? Låter som ett stort köp, ska du köpa "riktiga"? Annars säljer jag ett par fina datorhögtalare för en hundring, höhö. Du får hojta till om det låter intressant.



Kram

2010-01-25 @ 21:55:27
Postat av: bea

jag hade nog valt natur-estet, låter roligare haha! går själv sam-beteende så kan ju vara svårt att säga

2010-01-26 @ 12:35:17
URL: http://wbtwb.bubbleroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

url

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0