08

Dag 08 - Ett ögonblick
Visade sig att mina svullna ögonlock var körtelfeber så jag är strandad här hemma utan ursäkter för att inte fortsätta med listan.
Utdrag ur min närvarande dagbok:

runt 17 snåret, 23 juni.

Vi åkte till havet idag.

Ut på landsvägen med vidöppna fönster.
Trots att det är en av de sista dagarna
tycks jag inte sluta förundras över alla
underbara och starka dofter i Rom, i Italien.
Luktar det så mycket i Sverige?

Små barn rabblar ramsor under våran
balkong på italienska. Det är hemskt gulligt.

Jag vill lära mig att surfa.

heythere
Postat av: miriam

himla fina bilder!! när jag var yngre var jag helt besatt av surfing. vill fortfarande lära mig det dock! det är sjukt roligt när man väl är inne i det efter typ 1000 plask heh

2010-12-04 @ 07:13:01
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: hanna

vad du är fin. och vad du har fina bilder.

2011-02-02 @ 12:53:09
URL: http://crapofchanel.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

url

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0