.




brukar du skriva dagbok eller liknande? inte bara på datorn, utan med papper och penna. yes. hur redigerar du dina bilder? jag brukar ändra ljus, färg och ibland leka med skärpa. vad för musik brukar du lyssna på? i regel låtar med lite djup i. för att vara fåordig. jag kan börja skriva en låt jag gillar i varje inlägg. vem är den vackraste människan på jorden? Johnny Weir. du är vekligen dig själv och det är ett plus, händer det att folk lägger kommentarer till dig? och vad har du att säga tillbaka? tack! nä, inget jag kan komma på på rak arm. jag kan tänka mig att folk pratar bakom ryggen på mig för att jag är konstig, men det kan jag förstå. jag är konstig. eller lustig kanske passar bättre. är du kär i någon? i så fall, vem? nä. jag väntar. vilken kamera fotar du med? olympus e-410. favoritbloggar? jag läser 75 bloggar på bloglovin, ingen nämd ingen glömd. något konstigt du brukar göra? det mesta jag gör är lite konstigt. vilket är ditt absoluta favoritord? trumvirvel. muffin. vad ska du göra i sommar? jag ska bli kär. hur skulle du beskriva din familj? splittrad. favoritglass? denhär. åker du konståkning? jag slutade för nästan 5 månader sedan. är det du som är så vacker på den bilden? tack! och ja, det är jag. favoritfilm? hitta nemo, butterfly effect, the ten, amelie from montmartre. favoritbok? syskonkärlek, jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket, alla harrypotterböckerna. någon skådespelare du haft en crush på? 1, 2, 3+4, 5 (inte i ordning.) har du bott i stockholm i hela ditt liv? ja. och var i stockholm, om du vill berätta? bromma, kungsholmen, st eriksplan och nu mittemellan hötorget och stureplan. och vad är det bästa/sämsta med sthlm? behövs ett helt inlägg, jag återkommer! vad vill du bli när du blir stor? högavlönad? kan jag ta det? är du helsvensk? lite svensk, lite amerikan, lite ryss. favoritämne i skolan? biologi!vart vill du helst åka på resa? jag vill se hela världen, men hit, hit och hit vill jag. ovanor? sjuka mängder mat. fobier nja, mitt motto är att inte vara rädd för något. men jag är lite rädd för bränder, hastig beröring av min hals och toaletter. bästa secondhandaffärerna i sthlm? beyond retro!! har du några dolda talanger? jag är ganska vig och jag kan äta sjukt mycket. topp tio att äta? (inte i ordning) lussekatter, semlor, havrekakor, lasange, pannkakor (smör+socker), te, glassen ovan, jordnötssmör, ananas, donuts. favoritpersoner? pallie, pixie, robin, bossie & eliot, herman & axel.

heythere
Postat av: josefine

amelie from montmartre är en av världens finaste filmer! hoppas att du har en fin lördag.

2009-05-16 @ 17:55:12
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: Lisa

hahaha tror vi haft lika kändiscrusher iallfall... :D puss

2009-05-17 @ 00:58:16
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

url

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0