Every day is so wonderful. And suddenly, it's hard to breathe.



ligger under täcket & lyssnar på gamla låtar som ligger kvar i itunesbiblioteket av gammal vana. lite mysigt egentligen. mina ben har domnat bort. vi skulle sälja kakor i klubben, men jag vägrade så mamma & pappa köpte alla till mig. jag har 10 burkar hemma, yay.

favortitämne i skolan?
fysik & teknik

har du någon dold talang?

jag kan äta sjuka mängder mat, sjuka mängder.

bästa minnet från i sommmar?

min sommar var fantastisk från början till slut, men alla mitt-i-natten-nakenbad var mysiga.

första kyss?

en söt pojke i ett mörkt sunkigt pojkrum.

hur skulle du beskriva din stil?
mainstream, tyvärr.

heythere
Postat av: elin

å sötnos!

2008-10-09 @ 23:04:28
URL: http://heiderelin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

url

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0